Politica de Retur
Produsele comandate și livrate nu pot fi returnate, conform prevederilor art. 16 din OUG 34/2014, în cazul vânzării de produse care sunt susceptibile de a se deteriora sau expira rapid, precum și în cazul vânzării de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă, dacă acestea au fost desigilate de către consumator.
Excepții privind returul:
Cu toate acestea, produsele comandate și livrate pot fi returnate în următoarele situații:
– Produsele au fost livrate desigilate;
– Produsele nu respectă standardele de calitate declarate;
– Dintr-o eroare, au fost livrate alte produse decât cele comandate.
În aceste cazuri, produsele pot fi returnate în termen de 14 zile de la data livrării acestora.
Conform OUG 34/2014, perioada de returnare a unui produs expiră în termen de 14 zile de la:
– ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului produs – în cazul unei singure comenzi ce include produse multiple livrate separat;
– ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului produs – în cazul livrării unui produs compus din mai multe loturi sau piese.
Procedura de retur și rambursare:
Dacă clientul/cumpărătorul decide retragerea din contract în termenul legal de 14 zile, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv.
Dacă comanda este achitată, vânzătorul va rambursa suma plătită în termen de maximum 14 zile de la notificarea deciziei de retragere, prin următoarele modalități:
– pentru comenzile achitate online cu card -> rambursarea în contul din care a fost efectuată plata;
– pentru comenzile achitate prin transfer bancar -> rambursarea în contul din care a fost efectuată plata;
– pentru comenzile achitate ramburs -> rambursarea în contul bancar comunicat de către client/cumpărător.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a amâna rambursarea sumei până la primirea produselor returnate sau până la primirea dovezii că acestea au fost expediate (se va lua în considerare data cea mai recentă).
Produse nelivrate:
În cazul în care un produs comandat de cumpărător nu poate fi livrat de către vânzător, acesta va informa clientul/cumpărătorul și va returna contravaloarea produsului în contul cumpărătorului în termen de maximum 7 zile de la data constatării imposibilității de livrare sau de la exprimarea intenției explicite de reziliere a contractului.
Aceste clauze sunt reglementate de legislația în vigoare, inclusiv:
– Ordonanța nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță;
– Legea nr. 51/2003 pentru aprobarea Ordonanței Guvernului nr. 130/2000.